Criticilor…

23 Iul

Nu e nevoie de cuvinte

când devine poezie un gând

e nevoie de inimi

să poarte spre ceruri un cânt.

17 Răspunsuri to “Criticilor…”

  1. Stefania 24 Iulie 2012 la 18:35 #

    Bine ai revenit, Alex!
    Incepusem sa-mi fac griji. Sincer! Credeam ca ai abandonat blogul si mi-ar fi parut foarte rau. Tu scrii foarte bine! Ti-am citit toate poeziile, pe unele, le-am re re citit!
    Abia astept noi poezii sau noi postari…
    O seara minunata iti doresc, Alex!🙂

    • alexbodoli 24 Iulie 2012 la 22:17 #

      Stefania, ma bucur sa te revad pe blog. Cu siguranta pe tine te-as fi anuntat daca aveam de gand sa ma retrag. Multumesc inca odata pentru incurajari:P Voi mai scrie, insa cea mai mare parte a timpului e rezervata unui proiect. O seara plina de visare!

  2. La Femme 24 Iulie 2012 la 16:42 #

    Ce frumos! Chiar mi-au lipsit poeziile tale>:D< Ma bucur ca te-ai intors!

    • alexbodoli 24 Iulie 2012 la 22:13 #

      Multumesc pentru primire! >:D< Momentan lucrez la un proiect mai "voluminos":) Mai am de citit "doar" 800 de postari, ca sa recuperez. Ma bucur ca te-am regasit aici!

      • La Femme 24 Iulie 2012 la 22:16 #

        Să recuperezi cât mai repede! Aștept cu nerăbdare postările tale!

  3. nexya 24 Iulie 2012 la 9:27 #

    nu e nevoie de cuvinte🙂 dar unde ai fost ?? ce ne-au lipsit cuvintele🙂 WB

    • alexbodoli 24 Iulie 2012 la 12:01 #

      Am fost plecat in R.M., facultate, serviciu…ma bucur ca v-am regasit pe toti!

  4. slowaholic 24 Iulie 2012 la 0:52 #

    Bine ai revenit! Sper ca de data zabovesti mai mult.🙂

  5. ratzone 23 Iulie 2012 la 23:35 #

    CUV astea sunt remediul potrivit

  6. Andreotti 23 Iulie 2012 la 22:32 #

    nu sunt 10 minute de cand am iesit de pe pagina ta, Alex intrebandu-ma ce s-a intamplat cu tine….
    m-ai auzit?????

    • alexbodoli 23 Iulie 2012 la 22:35 #

      a venit o adiere plăcută care-mi spunea că dacă nu mai scriu vor muri ultimii cititori😀

      • alexbodoli 23 Iulie 2012 la 22:36 #

        am fost plecat, am fost foarte ocupat…nimicuri din astea.

      • Andreotti 23 Iulie 2012 la 22:37 #

        neeeah…nu moare nimeni! iote-mă-s! mai vie ca oricând și bucuroasă că ai revenit:)

      • alexbodoli 23 Iulie 2012 la 22:39 #

        😀 ma bucur ca te-am regasit, neasteptat de repede. Ma mir că nu te-a toropit căldura asta! Ce remediu magic ai descoperit?

Trackbacks/Pingbacks

  1. “Spitalul municipal” de Barbara Harrison « bibliodevafiliala3 - 30 Iulie 2012

    […] şi pe: Emil Călinescu.eu, Pluta cu paparude, Almanahe, AnzhelaMovies, ChGabriela, Cinemagazin.ro, Alex Bodoli, Laura Meleacă – Cinemateca Trisk, Convieţuire, Cronicile unui psihoterapeut, Andreotti […]

Lasă un răspuns

