Laptele crucilor

5 Iun

Ce moarte mi-a fost dat să cunosc

ca un prunc am lăsat-o

să mă alăpteze

cu venin.

 

Şi-n loc să mă-ntărească

să mă-ntrupez statornic

m-a’ngemănat cu alte

cruci negre care plâng.

16 Răspunsuri to “Laptele crucilor”

  1. fallenindreamm 16 Iulie 2012 la 13:06 #

    Lumea asta e putredă… Cei cu sufletul putred ar trebui să moară!Blestemele, ca și găinile, vin acasă ca să se odihnească. Și sufletul tau va fi luat in infern, dar numai după ce îți trăiești viața. Depinde de tine!

  2. peter bradshaw 14 Iulie 2012 la 15:42 #

    sao paulo society of art confers upon you the mark goebbels award

    http://tinypic.com/r/14b4w8j/6

    http://tinypic.com/r/2dkttw/6

  3. iulia 19 Iunie 2012 la 22:43 #

    “… În faptă lumea-i visul sufletului nostru. Nu există nici timp, nici spaţiu — ele sunt numai în sufletul nostru. Trecut şi viitor e în sufletul meu, ca pădurea într-un sâmbure de ghindă, şi infinitul asemene, ca reflectarea cerului înstelat într-un strop de rouă.”

  4. eubarbatul 9 Iunie 2012 la 10:18 #

    Poti sa stergi acest comment insa vreau sa stii ca: http://www.shadowofmen.wordpress.com a devenit http://www.eubarbatul.wordpress.com

    Iti multumesc.

  5. substantacenusie 8 Iunie 2012 la 9:58 #

    La moartea din prima strofa te referi la negativismul acestei lumi care te-a transformat oarecum,adica a „ucis”o parte frumoasa din tine?

    • alexbodoli 24 Iunie 2012 la 22:10 #

      Nu-ţi voi spune la ce mă refer. Se pot găsi mai multe interpretări, nu vreau să îngustez sensul poeziei🙂 Scuze că răspund atât de tardiv.

      • substantacenusie 25 Iunie 2012 la 0:02 #

        E in ordine🙂.

  6. Stefania 7 Iunie 2012 la 17:51 #

    Se simte atata tristete, dezamagire si regrete in poezie.
    Sper din tot din tot sufletul meu, sa nu aibe nicio legatura cu starea ta.
    Iti doresc o seara minunata, Alex!🙂

    • alexbodoli 24 Iunie 2012 la 22:11 #

      Sunt bine, Stefania. Am lipsit o bună perioadă de timp de pe blog, dar acum am revenit. Vă voi citi pe toţi şi apoi mă apuc de scris. O seară plăcută!

  7. Michelle 6 Iunie 2012 la 16:25 #

    Profund :D!

Trackbacks/Pingbacks

  1. Pastila zilei + bere « Icepickk's Blog - 14 Iulie 2012

    […] LunaPatrata MesterulManole NoapteBunaCopii PerfectDevil UnBlogCiudat Flaviusobeada Mihaela Alexbodoli Ratzone Denisa Aricescu Adela Ivascu Eumiealmeu Oanaclara Felicia Alidrg Anotimpurile iubirii […]

  2. Carte, muzică şi film – gusturile ce ne definesc « bibliodevafiliala3 - 2 Iulie 2012

    […] aceea vă întreb şi pe voi : Absolut obişnuit, Alex Bodoli, Almanahe, AnzhelaMovies, Emil Călinescu, ChGabriela, Cinemagazin.ro, Laura Meleacă – […]

  3. Apel pentru un catel | Madalina Ciucu - 2 Iulie 2012

    […]  Gabriela   Hidalgo   Horia – Fumul de Tigara   Icepick   In Another Life – Lari   In gand   Khaliana   Kupidonciq   Lady A   Laura Driha   Luna Patrata   Mada   Madi si Onu  […]

Lasă un răspuns

