N-am să te las

4 Iun

N-am să te las să mori departe

închisă-n templul tău de sare

să plângi şi lacrima să poarte

durerea ta la porţi de nepăsare.

 

N-am să te las să tremuri rece

sub al singurătăţii ger

iubirea noastră nu va trece

e legământul viager.

 

N-am să te las să cazi vreodată

mai jos de braţele-mi întinse

fiinţa mea demult ţi-e dată

şi sentimentele nestinse.

 

N-am să te las să pleci din ochii mei

pentru c-ai lua cu tine sclipirea din ei.

 

15 Răspunsuri to “N-am să te las”

  1. ana 19 Iulie 2012 la 15:51 #

    m-a emotionat poezia ta!

  2. fallenindreamm 16 Iulie 2012 la 13:17 #

    O deosebita rezonanta sufletesca! Foarte frumos!😀

  3. slowaholic 24 Iunie 2012 la 23:49 #

    Ultimele doua versuri m-au topit.🙂

  4. Michelle 6 Iunie 2012 la 16:27 #

    Asta numesc eu dragoste adevarata ^^!
    Minunata poezia.

  5. Marius Bota 6 Iunie 2012 la 15:05 #

    Frumoase declaratii de apartanenta, de dependenta!

  6. bibliodevafiliala3 5 Iunie 2012 la 22:03 #

    Frumoasă declaraţie de dragoste!!

  7. Stefania 5 Iunie 2012 la 17:55 #

    Sublima poezia, Alex!
    Iti multumesc mult, pentru ca impartasesti cu noi, gandurile tale atat de frumoase, cuprinse in poezii.
    Iti doresc, o seara minunata!🙂

  8. nexya 5 Iunie 2012 la 9:43 #

    foarte frumoase versuri , esti indragostit?

  9. boomiebol 5 Iunie 2012 la 4:27 #

    here’s a bit from the translation i got- „I let you die on closed-salt in your house to cry and tear to wear your pain at the gates of indifference.”

    • alexbodoli 24 Iunie 2012 la 22:17 #

      Excuse me for this latter reply. I will try to make a translation. Thanks for visit!

Lasă un răspuns

