Vino să mângâi focul

22 Mai

M-am rătăcit între braţele tale

două margini de paradis

eu, cu licenţă-n puncte cardinale

înainte-ţi, iată-s compromis.

Unde să te plasez pe harta vieţii

la ce coordonate lin pluteşti

te înfrăţeşti cu roua dimineţii

mi-aduci lumina şi-apoi te risipeşti.

Rătăcitori glisându-ne prin ceaţă

ne regăsim ca să ne pierdem iară

unde domneşti, prinţesa mea de gheaţă

vino să mângâi focul de odinioară.

23 Răspunsuri to “Vino să mângâi focul”

  1. fallenindreamm 2 Iunie 2012 la 19:55 #

    Buna Alex! Am dat peste blogul tău întâmplător, dar ţin sa-ţi spun că a fost o reală fascinaţie să mă plimb printre versurile tale. E frumos să vezi pe cineva cu atâtea simţăminte şi mi-a fost de ajuns să fluidizez printre câteva poeme ale tale pentru a-mi da seama că eşti o persoană deosebită cu care mi-ar face mare plăcere să vorbesc.

    • alexbodoli 3 Iunie 2012 la 12:11 #

      Iti multumesc pentru cuvintele frumoase🙂 O sa trec si eu pe la tine. Sunt sigur că ai ceva de spus. O zi frumoasă!

      • fallenindreamm 3 Iunie 2012 la 12:19 #

        Multumesc de vizita🙂 pe blog scriu ceva mai citibil, lucruri habituale, in afara blogului ma regasesc in poeme. De aceea te-am apreciat, ochiul meu a putut distinge frumosul:D

  2. bibliodevafiliala3 22 Mai 2012 la 22:04 #

    „Rătăcitori glisându-ne prin ceaţă/ ne regăsim ca să ne pierdem iară” frumos, vizual, imaginativ. Mi-a plăcut.

    • alexbodoli 22 Mai 2012 la 22:11 #

      Mulţumesc! Dacă ne folosim imaginaţia vizuală simţim altfel poeziile. Le percepem 3D🙂

      • bibliodevafiliala3 22 Mai 2012 la 22:15 #

        Aşa este, iar tu reuşeşti să faci acest lucru, poţi să-mi transmiţi 3D un sentiment, o poveste…Asta este un talent creativ rar.

  3. Tiberiu Orasanu 22 Mai 2012 la 21:22 #

    Iubesc poezia şi poeţii. Bine te-am găsit!🙂

    • alexbodoli 22 Mai 2012 la 21:28 #

      Poeţii îşi iubesc cititorii. Fără de ei, gândurile lor neîmpărtăşite s-ar stinge fără ecou. Bine aţi venit! Scriind despre Bulgakov, unul dintre marii autori ruşi, am devenit un cititor interesat de blogul dvs. Cât mai multă inspiraţie!

  4. Stefania 22 Mai 2012 la 16:59 #

    Minunat poemul, Alex! Imi place foarte mult ! Multumesc!
    Iti doresc o seara minunata!🙂

    • alexbodoli 22 Mai 2012 la 21:03 #

      Mulţumesc, Ştefania! Am văzut că te-ai apucat să citeşti poeziile mai vechi. Am importat tot ce avusesem pe blogspot săptămâna trecută, dacă tot m-am mutat pe wordpress am zis să-mi iau şi bagajele cu mine. Lectură plăcută! O seară minunată şi ţie!

  5. paradisblonzesc 22 Mai 2012 la 16:39 #

    Reblogged this on Jurnal de blondă and commented:
    superba!

  6. paradisblonzesc 22 Mai 2012 la 16:38 #

    ador jocul tau de cuvinte. iar pioezia…speachless. tre’ sa-i dau reblog😀 :*

    • alexbodoli 22 Mai 2012 la 21:04 #

      Multumesc, Claudia! Şi pentru apreciere, şi pentru reblog🙂 :*

  7. Marius Bota 22 Mai 2012 la 15:33 #

    Greu sa fim in echilibru, dar cred ca asta e secretul vietii: cand suntem incinsi sa nu ardem pe cei din jur, iar cand suntem gheata sa nu-i racim pe altii!

  8. personalitate autentica 22 Mai 2012 la 9:21 #

    ..sa topeasca focul? sa topeasca…sa aline pasiunea?durerea? scuze..mai bat si campii…:)

    • alexbodoli 22 Mai 2012 la 14:30 #

      să mângâie focul…să aducă un echilibru „termic”…

  9. nexya 22 Mai 2012 la 8:21 #

    eu nu am cuvinte la cat e de frumos

  10. boomiebol 22 Mai 2012 la 3:27 #

    I translated it via google…here’s what I got…

    I got lost between your arms

    two sides of Paradise

    I, the license-n cardinal

    before you, here and compromise.

    Where should I place my life on the map

    float gently to the coordinated

    Infratest you with morning dew

    I bring light and then you wasting.

    Wandering dragging us through the fog

    we find that we lose again;

    where prince, my princess ice

    come to comfort fire once.

    It’s a between poem…”lost between your arms, two sides of paradise”…beautiful

    • alexbodoli 22 Mai 2012 la 8:47 #

      I’ll try to make a translation this evening. Because Google translated ok only the first two verses. Thanks for visit and for like!

    • alexbodoli 22 Mai 2012 la 22:31 #

      COME TO CARESS THE FIRE

      I got lost between your arms

      two edges of paradise

      i, with a license in cardinal points

      in front of you, all is compromise.

      Where should i place you on the map of life

      in which coordinates you genly float

      the sister of the morning dew

      you bring me light and then you leave me.

      Errant sliding us through the fog

      we find ourselves to lose again

      where are you queen, my princess of ice

      comme to caress the old fire .

      This is a better translation, but not the better one🙂 My english is poor.

      • boomiebol 23 Mai 2012 la 1:21 #

        Oh this is lovelier🙂. Darn google!!! Thanks for translating😉. Your English is just find.

Lasă un răspuns

