Am pregătit petale

10 Mai

Tăcerea ta m-a asurzit.

Urechea mea nu învățase alt ecou

Decât pe cel al zâmbetului tău.

Ești tristă și asta se vede în mersul cuvintelor

pe aleea pustie a gândurilor mele.

Trezește-mă cu strigătele tale,

deschide-mi ochii cu parfum de șoapte

frumoasa mea, am pregătit petale

e-atât de cald și e atât de noapte…

11 Răspunsuri to “Am pregătit petale”

  1. Marius Bota 12 Mai 2012 la 10:38 #

    ” Atat de noapte”. Ce bine ar fi sa incercam si apoi sa reusim a alunga intunerecul din viata noastra si sa fie totul alb luminos!

  2. nexya 11 Mai 2012 la 7:30 #

    ce face iubirea din noi 🙂 face minuni chiar si in versuri

    • alexbodoli 11 Mai 2012 la 8:20 #

      face minuni şi lipsa ei;)) eminescu…sau mai bine zis căutarea ei.

  3. Stefania 10 Mai 2012 la 16:59 #

    Foarte frumoasa poezia, Alex.
    Acest vers ” deschide-mi ochii cu parfum de șoapte” – e foarte emotionant… mi-a atins sufletul!
    O zi minunata iti doresc Alex! 🙂

  4. paradisblonzesc 10 Mai 2012 la 9:57 #

    pffff iubita ta este o norocoasa! sper sa stie acest lucru!
    esti foarte talentat alex, foarte!
    :*

  5. personalitate autentica 10 Mai 2012 la 7:52 #

    „si e atat de noapte” …..wonderful…

Lasă un răspuns

