Ultimul val

5 Mai

După ce apăsaţi butonul PLAY, începeţi lectura.

Ultimul val caută malul

marea nu-l vrea de acum

e prea mare

e valul ce aleargă în zare

să prefacă totul în scrum.

 

Adâncul de apă, gonit, alungat

în ultima clipă pe ţărm aruncat

cerşeşte iubire,

se varsă turbat,

să strângă la piept un pământ răposat

în lacrimi de valuri, acum înecat.

4 Răspunsuri to “Ultimul val”

  1. Smiling Miss 6 Ianuarie 2013 la 1:13 #

    Mulțumesc pentru video și pentru ce ai scris. Mulțumesc..

    O zi frumoasă!

  2. nexya 5 Mai 2012 la 8:17 #

    imi place🙂 imi place cum canta ungurul asta , imi place ce ai scris tu , imi place tot azi , oare am patit ceva ?😀

    • alexbodoli 5 Mai 2012 la 10:40 #

      Cu siguranta! Traiesti si te bucuri de viata:p parca spunea cineva ca esti indragostita zilele astea…o fi avand dreptate.

Trackbacks/Pingbacks

  1. Plictiseala « Icepickk's Blog - 5 Mai 2012

    […] LunaPatrata MesterulManole NoapteBunaCopii PerfectDevil UnBlogCiudat Flaviusobeada Mihaela Alexbodoli Rate this: Share this:EmailLike this:LikeBe the first to like this […]

Lasă un răspuns

