Barza mea s-a rătăcit

26 Apr

Barza mea s-a rătăcit

nu m-a adus în casa potrivită

De ce a coborât într-o-nchisoare

să lase un copil din floare?

Născut într-o celulă-ntunecoasă

numită familiar, acasă

Am primit libertate din primele momente

fiind minor, fără antecedente.

Dacă m-aş fi născut major,

m-ar fi închis alături, repejor

complice la crima ei.

Sunt liber,

deşi m-am născut închis

Sunt închis,

deşi m-am născut liber.

3 Răspunsuri to “Barza mea s-a rătăcit”

  1. World of Solitaire 1 Mai 2012 la 9:46 #

    Ezoteric!
    Madi si Onu

  2. ionela 27 Aprilie 2012 la 9:29 #

    liber iti este spiritul..mai mult sau mai putin ..restul e filozofie..;

  3. R. 26 Aprilie 2012 la 19:38 #

    esti cat de liber vrei sa fii..

Lasă un răspuns

