Lacrimi poluate

11 Apr

Nu mai vreau să visez

că zbor fără aripi

trezindu-mă în fiecare dimineaţă

tot mai muritor.

De mult n-am mai visat

că mor

pesemne,  visul cu moartea vine

doar odată în viaţă.

Pământul acesta negru

încătuşează orice miracol

cum să crezi în lacrimi

dacă până şi ele sunt poluate?

5 Răspunsuri to “Lacrimi poluate”

  1. san 11 Aprilie 2012 la 15:55 #

    aş vrea să pot să ţintuesc
    bolta cerului albastru
    cu al meu suflet sihastru…

    aş vrea să am înc-un apus
    cu stele care nu s-au stins
    pe-a cerului palid abis.

    aş vrea un soare zi de zi
    să lumineze viaţa mea
    chiar dacă-i tristă inima.

    aş vrea să strâng cu drag la piept
    ai iubirii dulci fiori
    de e seară, de e-n zori.

    şi în clip-acestei vieţi
    aş vrea să pot să reuşesc
    tot ce-mi propun, tot ce-mi doresc.

    ………………………………………..

    e visul orişicărui dor
    şi dorul fiecărui vis
    de-a fi simţit, de-a fi atins.

  2. R. 11 Aprilie 2012 la 15:46 #

    stii.. poti sa faci din fiecare vis o dulce realitate..trebuie doar sa ai curajul sa admiti fata de tine ca exista si posibilitatea sa nu reusesti.. dar de incercat trebuie sa incerci..:) altfel cum stii daca visul tau trebuie sau nu sa se indeplineasca? ratiunea nu ajuta in situatiile astea.. oricum ratiunea umana este atat de relativa.. ehh you get my point:P

  3. ionela 11 Aprilie 2012 la 10:37 #

    ce inseamna cumulul asta de ganduri…?!?!?….visele sunt tot ce avem..iar lacrimile..or fi si ele poluate..cine stie?!?!

    • alexbodoli 11 Aprilie 2012 la 10:44 #

      Să nu crezi că sunt deprimat sau mai rău…:) Sau că voi înceta să visez.

      • ionela 11 Aprilie 2012 la 10:58 #

        ….ok nostalgicule..viseaza ..viseaza…acolo realitatea noastra e asa cum ne o dorim de fapt..

Lasă un răspuns

