Eu nu te-am omorât râzând

21 Mar

Eu nu te-am omorât râzând

şi nu ţi-am dat venin cu miere,

nici nu te-am prins când mi-ai căzut în gând

nici n-am simţit vreo urmă de plăcere.

De ce, atunci

Vrei să mă-nvii, plângând

oferindu-mi miere cu venin

de ce mă ţii când mă înalţ în gând

şi în extaz, scoţi cel mai lung suspin?

(sfat pentru cititor: a se reciti şi compara cele două strofe)

2 Răspunsuri to “Eu nu te-am omorât râzând”

  1. san 21 Martie 2012 la 22:55 #

    oare câţi demoni locuesc în noi
    de avem astfel de nevoi?
    dacă-n extaz nu găsim nici o plăcere
    de mâncăm venin cu miere;
    de ni-i viaţa dureros de frumoasă –
    asfinţit de dimineaţă;
    iar când e să ne-nălţăm
    noi cu funii ne legăm,
    şi de e ca să cădem
    noi pământul betonăm…
    nu-şi mai are rost nici plânsul
    într-o lume unde râsul
    e zadarnică durere
    unde nimeni nu o crede.
    bucuria celor morţi
    jale-amar-a celor vii.

  2. ionela 21 Martie 2012 la 22:11 #

    se pare ca tinerii inca mai sunt romantici, nostalgici..si mai ales iubesc..real si autentic. doar iubirea naste astfel de versuri..

Lasă un răspuns

