Am cântat plângând…

14 Mai

Am cântat întâia oară, plângând,
Când mama mă născu oftând…
Am cântat în fiecare zi apoi,
Până m-am făcut vioi…

Am cântat a doua oară, plângând,
Când mama plecase în mormânt…
Am cântat în fiecare zi apoi,
Că mama se va-ntoarce pe la noi.

Am cântat a treia oară, plângând,
Mi-am văzut iubita lăcrimând…
Am cântat în fiecare zi apoi,
Și am trecut de vânt și ploi…

Am cântat a patra oară, visând,
Că mama ieșise din mormânt.
Am cântat în fiecare zi apoi,
Sper, cântecul să ajungă la voi.

Lasă un răspuns

