Singur și trist…

4 Dec


Singur și trist…
Înconjurat de patimi,ură,
Stam aplecat,cu ochi închiși,
Și sânge șiroind din gură.

Singur și trist…
Căzut în întuneric nesfârșit.
Stam murmurând durerea-mi seacă
Și chinul ce asupra-mi a venit.

Singur și trist…
De-o viață rupt de lume.
Stam așezat, pe-un pat rigid
Și moartea mă chema pe nume.

Singur și trist…
Fără simțiri și fără suflet,
Stam în mormânt,cu brațele pe piept,
Sătul de zbucium și de umblet.

Un răspuns to “Singur și trist…”

  1. Sorin Micuţiu 6 Decembrie 2008 la 0:35 #

    Si eu am experimentat singuratatea, si iata ce a iesit:,,Eu” si ,,eu”Azi, în tăcere,am făcut o călătorielungă, în cădere…până în adâncul inimii…Am mers pe cărări de iubireşi apoi,m-am coborât în adânculcare încă mai ascunde multe mistere…unul mai mare ca altul…M-am coborâtsă-L caut pe Dumnezeu.M-am cutremuratvăzândtronândun alt „eu”în loc de Dumnezeu.Simţeam că totul se destramă…Eu, în faţa unui alt „eu”?Ochii mei tremuraucăutând în străfundurio dâră de sânge:Cine-I rănitul?E poate, Preaiubitul?!Oare plânge?!…Păşesc greoi…picioarele îmi sunt ca de plumb,şi grele, şi moi…Deodată,în faţa unei uşi mă trezesc…În faţa uneia-ncuiată…Nimica nu zăresc…Necăjit,mă aşez în prag,dezamăgit,cu nouri în privireîntrebându-mă:,,Oare cine făcuseacele cărări de iubire?”Aştept în prag,cu gândurile-mi duse…poate cineva îmi va deshide.Plâng…Mi-e teamă să bat…Mi-e teamăsă nu-mi deschidă un alt „eu”!Dar deodat’aud o chemare,ca un susur dulce,ca o adiere:-Hei, tu,cel care stai acolo şi aştepţi,uşa-i deschisă!-O! E El, Preaiubitul…!Iartă-mă, Doamne!Pe umerii mei apasăo întreagă povarăde păcate…Mi-e inima amară…şi grea…fă-mi-o uşoară!Iată-mă singur înaintea Taîn liniştea dulce a serii.Iartă-mă, Doamne,că mult am vorbitşi puţin am împlinit;Iartă-mă, Doamne,pentru vorbele goalelipsite de rod!…Preaiubitul meum-a strâns prieteneşte de mână,cu mâna-I sfântă şi moale,zicându-mi:-Eşti trup din Trupul meuZidire vie a templului lui Dumnezeu!-Dar, Doamne,am văzut tronând un “eu”?-Nu-ţi fie teamă de nimic,spuse Dumnezeu…Spune ,,da”!Fiul Meu,atât aştept…Am spus “DA”Şi m-am trezitCu fericirea-n piept,fără ,,eul” meu,doar cu ,,Eul” lui Dumnezeu…Îţi mulţumesc, Doamne,pentru această călătorie,pentru această visare!…Îţi mulţumesc că eştişi-n visul meu…Că eşti cu mine mereu…Preaiubit DumnezeuFii fericitul meu ,,Eu”!

Lasă un răspuns

